EDITORIAL

Drumul fără sfârșit și Lacul Vulturilor din Munții Siriu

Dragă Lacul Vulturilor, Se spune în popor că a treia oară e cu noroc. Noi am avut ceva mai multă baftă și am reușit să te vedem din a doua încercare. Prima dată am vrut să te vizităm pe la mijlocul lunii mai însă din păcate nu am izbutit să te vedem atunci pentru că […]

Cum să cazi de pe o motocicletă BMW F650GS și să îți dorești mai mult

Dragă Pruncea, Când a fost ultima dată când ai făcut ceva pentru prima dată? În cazul meu, ultima dată a fost în weekend la începutul acestei luni, atunci când ți-am făcut o vizită acolo lângă Siriu, și ne-am aventurat iar în plimbări lungi și aventuroase pe motocicletă. Drumurile forestiere nu mai reprezintă de multă vreme […]

Bucură-te de Bergamo și Milano în mai puțin de două zile

Dragă Bergamo, Trebuie neapărat să merg la Bergamo. Cu gândul acesta am plecat către tine la începutul săptămânii trecute. Scurt şi la obiect, fără alte introduceri şi fără vreun plan gândit în prealabil. Ştiam doar că sfârşitul lunii martie avea să ne ducă, pe mine și pe R., către cele 22 de grade celsius cu […]

4.000 de km în 3 ani de zile – În mișcare pe bicicletă

Dragă R, Mi-am adus aminte cum zilele trecute m-ai provocat la o ieșire cu bicicleta când zăpada acoperea cam 90% din asfaltul dur și mizerabil. De când te știu bicicleta ți-a fost una dintre cele mai bune prietene și nu ai lăsat-o nici măcar în zilele geroase și nebune din București. Așa am conștientizat faptul […]

Cum să ieși câștigător din bătălia cu propriul buget de călătorii

Dragă Buget de călătorii, Am simțit cum se aproprie cu pași repezi primăvara lui 2018 și parcă s-a activat instant clopoțelul care ne anunță ca de fiecare dată, că e timpul să te scoatem de la naftalină. În fiecare lună din an, încă de pe vremea lui 2014, am mers pe regula lui 600 RON […]

Mihai Barbu – o adevărată inspirație pentru călătorii pe motocicletă

Dragă Mihai Barbu, Până în 2015 nu știam eu ce înseamnă să mergi pe o motocicletă și să cutreieri ziua și noaptea pe două roți, în căutarea celor mai frumoase locuri de pe Pământ. Nu știam ce experiențe poți să obții în urma unor asemenea călătorii, așa că nu m-am zbătut prea mult pentru a […]

Regula de enduro a lui Polaris Big Boss: șase roți în loc de două

Dragă Călugăreni de Prahova, În urma unei adunări ad-hoc avută în online s-a luat decizia să-ți facem o vizită în week-endul ce tocmai a trecut. Probabil hotărârea a fost luată ușor și datorită celor 16 grade care se anunțaseră anterior pentru început de luna ianuarie. Motivul principal a fost însă unul mult mai puternic și […]

Citeste mai mult ...

Patru tipuri de mișcare care pot fi făcute în sezonul rece

Dragă Iarnă, Atunci când gradele celsius cu minus preiau puterea, trebuie să le facem în ciudă și să le demonstrăm că nu vom fi ținuți captivi pe canapea, dimpotrivă vom face mișcare. Mai ales în preajma sărbătorilor de iarnă. Astfel din luna decembrie și până în primăvară, cu puțin noroc, există toate șansele ca longboarding-ul, […]

Patru tipuri de mișcare care pot fi abordate în timpul Sărbătorilor de iarnă

Dragi Sărbători de iarnă, Atunci când gradele celsius cu minus preiau puterea, e timpul să le facem în ciudă și să le demonstrăm că nu vom fi ținuți captivi în casă. Mai ales în preajma voastră, a Sărbătorilor de iarnă. Astfel din luna decembrie și până în primăvara, cu puțin noroc, există toate șansele ca […]

Citeste mai mult ...

Patru tipuri de mișcare care pot fi făcute în timpul Sărbătorilor de iarnă

Decembrie – luna cu două tăișuri. Motocicleta sau snowboard-ul?

Dragă Decembrie, Pentru unii reprezinți a 12-a lună din an în calendarul Gregorian. Pentru alții ești luna care începe cu soarele în constelația Ophiuchus și se sfârșește cu soarele în constelația Săgetător. Pentru romani ai fost a zecea lună din calendar (decem- zece). Pentru greci erai Poseidon, zeu al mărilor. Pentru poporul român ești a […]

100 de km pe oră și o cameră foto Sony Alpha A5000

Dragă Sony Alpha A5000, Se spune că o imagine valorează cât o mie de cuvinte. Dar atunci când acea imaginea se transformă într-o fotografie ce capturează un moment inedit, unic și de neegalat, aceasta poate să valoreze mai mult de atât. Am observat că realizarea fotografiilor reprezintă de cele mai multe ori un gest simplu […]

De ce e recomandat să mergi cu mașina la bunicii tăi

Dragi Bunici, Cred cu tărie că voi ar trebui să faceți parte din acest Jurnal în mișcare. Deși am început să vă vizitez din ce în ce mai rar să știți că mă gândesc mereu la voi. Și deși anii copilăriei s-au dus, încă îmi amintesc de grijile pe care mi le-ați purtat de-a lungul […]

Citeste mai mult ...

Motivele pentru care ne vom întoarce în Lisabona pe motocicletă

Dragă Lisabona, 20 de grade și în prag de noiembrie! Atât mi-a fost de ajuns să aud astăzi pentru a mi se declanșa cele câteva amintiri acumulate de-a lungul călătoriei noastre timp de 7 zile pe teritoriul tău, cât și din împrejurimi. Și acum am în minte discuția brută pe care am dus-o cu R. […]

Smaraldul Racoșului și Pădurea Bogății

Dragă Lacul de Smarald, Auzisem de curând că undeva pe lângă orașul meu natal Brașov, în Munții Măcin, stă încă nedescoperit un smarald lichid numit – Lacul de Smarald. Urmărind firul acestor povești am decis într-o zi de vineri seară să apelăm la prietenul nostru Google Maps și să trecem direct la fapte, în următoarea […]