Cum spargi tavanul de sticlă al afacerii tale?

Iată o întrebare bună, la care și eu am contemplat mult în ultimul an: ”Cum spargi tavanul de sticlă al afacerii tale?

Mai exact: să presupunem că în ultimele luni – ani, ai atins un nivel relativ călduț în ceea ce privește succesul afacerii tale, ești confortabil unde te afli momentan, dar… parcă simți că nu poți trece de un prag invizibil.

Fie resimți un plafon al capacității pieței din care faci parte, fie resimți o limitare cu privire la numărul total de clienți pe care-i poți servi prin produsele sau serviciile tale, sau pur și simplu, ai un sentiment general de plafonare a activității tale.

Spre exemplu: dacă discutăm despre un business în domeniul culinar – un restaurant. El ar putea experimenta plafonul invizibil ca fiind : numărul limitat de locuri disponibile pentru clienți, traficul din zonă în funcție de intervalul ora sau de sezon, sau de vreme, preferințele culinare care nu sunt pentru toți aceleași, iar meniul stabilit nu le poate include chiar pe toate…etc..

Iar apoi, putem vorbi despre plafoane personale ale unor oameni în propria lor evoluție. Plafonare în funcție de vârstă (sunt prea tânăr sau prea bătrân ca să avansez), plafonare în funcție de naționalitate, etnie sau chiar înclinarea politică / religioasă. Deci și aici există plafoane invizibile care pe unii oameni îi țin în loc.

Așadar, urmărește episodul #7 din seria ”Copacul cu piersici” pe care echipa DCI o transmite în fiecare dimineață, și află cum poți spare acest tavan invizibil , cu ajutorul sistemului semințelor mentale.

( PS. Mulțumim Anei Ilie pentru efortul depus în a traduce în lb. română aceste episoade extrem de valoroase)

Citeste mai mult pe: diamondcutter.ro

Social

Arhiva stiri