TRUCURI care te ajută să stai treaz când eşti obosit

Atunci când pierdem o noapte întreagă pare imposibil să ducem la bun sfârşit sarcinile care ne aşteaptă la locul de muncă. Chiar dacă este posbil să nu funcţionăm tot timpul la randament maxim, există câteva trucuri care ne pot ajuta să ne păstrăm concentrarea.

TRUCURI-care-te-ajută-să-stai-treaz-când-eşti-obosit

Iată câteva dintre cele mai eficiente trucuri:

1. Nu consumaţi mâncăruri grele la prânz şi evitaţi alimentele care conţin amidon. Pentru a digera alimentele pe care noi le consumăm organismul are nevoie de energie. O masă grea ne poate consuma energia. Nutriţioniştii recomandă să consumăm fructe, legume şi alimente bogate în proteine (ouă, migdale, etc), potrivit ro.stiri.yahoo.com care citează wonderhowto.com.

2. Consumaţi băuturi care conţin cafeină, dacă simţiţi nevoia, însă nu excesiv şi nu tot dintr-o dată. Încercaţi să le consumaţi gradual, pe parcursul zilei.

3. Beţi multă apă. Deshidratarea cauzează oboseală.

4. Faceţi mişcare la fiecare 30-60 de minute. Plimbaţi-vă, faceţi exerciţii fizice simple.

5. Expuneţi-vă la cât mai multă lumină naturală.

6. Ascultaţi muzică antrenantă.

7. Din când în când, spălaţi-vă pe mâini şi pe faţă cu apă rece.

8. Stimulaţi-vă simţurile, cu ajutorul unor uleiuri esenţiale precum cel de mentă.

9. Încercaţi presopunctura pentru a vă stimula creierul. Masaţi-vă podul palmei între degetul mare şi cel arătător sau picioarele, în spatele genunchilor, aproximativ patru degete mai jos de genunchi.

10. Încercaţi, într-o pauză, respiraţia utilizată în exerciţiile yoga. Respiraţi doar pe nas şi încordaţi abdomenul cât puteţi de tare la fiecare inspiraţie. Încercaţi să faceţi asta cât mai repede.

sursa foto Shutterstock

Social

Arhiva stiri