REGULI de care trebuie să ţii cont atunci când mergi la sală

Persoanele care încearcă să aibă un stil de viaţă sănătos şi merg la sală în fiecare săptămână fac probabil cel puţin una dintre cele mai frecvente greşeli întâlnite la antrenamente. Iata care sunt regulile de care trebuie sa tii cont pentru a avea cele mai bune rezultate.

REGULI-de-care-să-ţii-cont-atunci-când-mergi-la-sală

1. Renunță la bicicleta eliptică. Bicicleta eliptică este ineficientă, pentru că nu foloseşte mişcări naturale ale corpului. Antrenamentele care utilizează astfel de mişcări, cum ar fi săriturile sau alergatul, sunt mult mai folositoare pentru tonifierea muşchilor. În plus, spre deosebire de banda de alergat cu care trebuie să ţii pasul, pe bicicleta eliptică poţi să slăbeşti ritmul fără să îţi dai seama, scrie doctorulzilei.ro care citeaza Huffington Post.

2. Fă exerciții scurte și intense. În loc să lucrezi o oră la un nivel uşor sau moderat, propune-ţi să exersezi timp de jumătate de oră, non-stop. Poţi lua pauze scurte de 30 de secunde – un minut între exerciţii, dar nu pierde timpul. Efortul maxim timp de jumătate de oră este mai eficient decât efortul la jumătate din capacitate timp de o oră.

3. Nu trage de timp. Încearcă să fii cât mai eficient posibil si pregăteşte-ţi un program exact. Nu uita pentru ce te-ai dus la sală, nu eşti la plimbare.

4. Exerciții de forță în loc de cardio. O sesiune rapidă şi intensă de antrenament de forţă îţi va creşte şi ritmul cardiac şi îţi va dezvolta şi musculatura. Creşterea masei musculare îţi va determina muşchii să consume mai multe calorii, chiar şi atunci când nu te antrenezi.

5. Evită băuturile energizante. Băuturile sportive te revigorează rapid, dar nu uita că sunt pline de zahăr şi, implicit, de calorii. Pentru o sesiune normală de antrenament, apa ar trebui să fie prima alegere pentru hidratare. O masă uşoară cu 45 de minute înaintea antrenamentului ar trebui să rezolve lipsa energiei şi să înlocuiască energizantele.

6. Variază. Chiar dacă stabilirea unei rutine zilnice pare calea uşoră de a te adapta la un stil de viaţă sănătos, repetarea aceloraşi exerciţii în fiecare zi nu este recomandată. Organismul se obişnuieşte rapid cu noile cerinţe şi, în timp, ajunge să folosească jumătate din energia pe care o utiliza iniţial pentru a le duce la bun sfârşit. Dacă îţi schimbi programul de exerciţii în fiecare zi, îţi păcăleşti corpul să ardă mai multe calorii.

7. Găsește-ți un partener cu care să mergi la sală. E indicat să găseşti încă o persoană care să te însoţească la sală. Când lucrezi cu un partener e mult mai puţin probabil să lipseşti de la antrenamente. Totodată, majoritatea oamenilor se simt motivaţi de puterea competiţiei.

Social

Arhiva stiri