Infiniti Q50 – promovat printr-o gluma la adresa BMW si Mercedes

Infiniti Q50 este o pata de culoare pe o piata monocromatica, cam asta vrea sa evidentieze noul spot publicitar pentru marca japoneza. Rezultatul? Un mesaj indraznet, cu intentie si directie.

Se stie ca prietenii nostri americani au un simt al umorului si o anumita libertate de a se exprima mai mare decat a europenilor, in ceea ce priveste crearea unui clip publicitar. Infiniti face o astfel de demonstratie in trailerul pentru noul Q50, in care tinta este traditionalismul german.

infiniti-timetv

Si cum in dragoste si in razboi totul e permis, marca responsabila cu luxul in cadrul grupului Renault-Nissan incearca astfel sa atraga o parte din clientela care pana acum prefera marcile germane, prin lansarea berlinei Infiniti Q50, prezentata la Salonul de la Geneva. Aspectul important pe care au mizat cei de la Infiniti este originalitatea.

Cand spunem berline medii de succes, spunem automat Audi A4, BMW Seria 3 sau Mercedes Clasa C. Telul constructorilor japonezi este sa demonstreze ca exista si alte posibilitati. Infiniti Q50 este una dintre acestea…si cum sa evidentieze mai bine acest lucru, daca nu printr-un spot publicitar istet, incisiv si nostim. Germanii nu vor raspunde, probabil, la acest mesaj fermecator de obraznic, deoarece dominatia lor pe piata este foarte mare. Japonezii au dreptate insa: ceva mai multa diversitate nu ar strica.

Citeşte pe Time TV şi:

Dacia Duster facelift: plus de dinamism si personalitate

Social

Arhiva stiri