Starul NBA Tony Parker, noua imagine Renault VIDEO

Cu ocazia Salonului Auto de la Chengdu, China, Renault si vedeta internationala de baschet Tony Parker au lansat un parteneriat mondial. Potrivit unui sondaj recent, Tony Parker este cunoscut de cel putin un chinez din doi. ”TP”, cum este cunoscut la nivel mondial, simbolizeaza de asemenea ”amprenta frantuzeasca” in strainatate, reprezentand reusita, eleganta si forta. Cu aceste epitete in spate a fost firesc ca Renault sa nu reziste in a-i propune starului din NBA o asociere cu imaginea producatorului de automobile din Hexagon.

renault tony parker-timetv

Inca de la inceput, lui Tony Parker i-a suras ideea: ”Mi-ar placea sa contribui la dezvoltarea notorietatii grupului Renault si a imaginii sale in lume. Daca era sa reprezinte cineva un Renault Koleos, acela chiar eram eu, o reusita frumoasa a parteneriatului nostru. Sunt mandru sa ma asociez cu Renault in ceea ce priveste impartirea valorilor ca simplitatea, utilitatea si responsabilitatea, oamenilor care iubesc aceasta marca”.

Potrivit Renault, Tony Parker, chiar daca este pasionat de automobile si mai ales de masini sport, ca orice star din NBA, sustine angajamentul marcii franceze in domeniul vehiculelor electrice. Punctul pe i l-a pus tot conducatorul de joc al celor de la San Antonio Spurs: ”E vorba de viitorul automobilistic”.

renault tony parker-timetv

Incepand cu aceasta luna, Tony Parker va fi vedeta campaniei de promovare a noului Renault Koleos, la nivel mondial. Acest parteneriat va continua pe durata a doi ani si va consta in numeroase actiuni pe diverse piete de desfacere ale modelelor Renault si prin sustinerea acordata de grupul francez fundatiei de ajutorare a tinerilor in a se perfectiona in sportul lor preferat,  ”Tony Parker Camps”.

Citeşte pe Time TV şi:

Renault Sherpa, un Hummer à la française

Let’s have fun! Cu Twin’Run, un concept marca Renault

Renault a prezentat Captur, primul său crossover urban

Social

Arhiva stiri