Opel Insignia facelift, dezvaluit in imagini

De remodelarea modelului Opel Insignia se vorbeste de ceva vreme. Curiosii au tot speculat, dar iata ca cei de la Opel au considerat ca pot ridica cortina si dezvalui pozele cu faceliftul berlinei de clasa medie. Surprinzator, modificarile vin destul de tarziu, Insignia fiind trecuta bine de jumatatea ciclului de viata. Nu e de mirare, designul navei amiral a germanilor de la Opel fiind destul de apreciat inca de la lansarea din 2008.

Opel Insignia dezvaluit in imagini

insignia facelift-timetv

Dupa cum ne asteptam, fata modelului Insignia facelift nu a suferit schimbari majore. Continua sa ramana eleganta, stilata, dar a castigat in rafinament si a devenit si mai atragatoare.

opel insignia remodelat-timetv

Diferentele se observa mai ales in ceea ce priveste detaliile cromate care contureaza bara de protectie din fata. Toate blocurile optice sunt produse în negru ultra-lucios, avand integrate accente cromate care le subliniaza tehnologia. Proiectoarele de ceata sunt combinate cu insertii negre late si accente cromate. Acestea se latesc inspre pasajele rotilor, pentru a scoate in evidenta latimea partii frontale si designul modelului Opel Insignia.

noul insignia-timetv

Spatele masinii a primit o banda cromata pe toata latimea portbagajului, care aminteste de designul cabrioletului Opel Cascada.

noul insignia-timetv

Interiorul a fost si el imbunatatit: materiale mai bine si o consola centrala mai putin complicata si aglomerata in ceea ce priveste butoanele. Nouatati avem si din punct de vedere al sistemelor de infotainment, care integreaza acum mai multe functii pentru smartphone. Ecranul are dimensiunea de 8 inci, iar controlul se face prin prin intermediul unui touchpad amplasat pe consola centrala. Suprafata tactila, iluminata, reacţioneaza imediat la miscarea degetelor si include si o caracteristica de raspuns tactil, simplificand foarte mult utilizarea noii generatii de sistem de infotainment, fara a distrage atentia soferului de la trafic.

noul insignia-timetv

Si sub capota s-au facut ceva schimbari, tinand cont ca noua gama de motoare, SIDI (Spark Ignition Direct Injection), a fermecat. Noul Insignia facelift propune doua noi propulsoare turbo pe benzina de generatie noua (2.0 SIDI Turbo cu o putere de 184 kW/250 cp si un cuplu maxim de 400 Nm, si 1.6 SIDI Turbo, cu o putere de 125 kW/170 cp si un cuplu de 260 Nm,  280 Nm cu overboost), dar si un diesel cu emisii de CO2 de 99 g/km. Aceste emisii scazute plaseaza noul propulsor de 2.0 CDTi in clasa A+ de energie. Ambele variante ale acestui diesel (88kW/120 CP şi 103kW/140 CP conform EG nr. 715/2007) consumă doar 3,7 litri/100 km de combustibil în ciclu combinat (Sports Tourer: 3.9 litri/100 km) – valori valabile pentru cutia manuală cu 6 trepte şi sistemul Start/Stop. Astfel, Opel Insignia 2.0 CDTI este cel mai eficient model din punct de vedere al consumului de combustibil din clasa lui. Cea mai performanta unitate diesel este modelul 2.0 BiTurbo CDTI de 143 kW/195 cp.

Social

Arhiva stiri