Nebunia reclamelor pentru SuperBowl: spot Mercedes CLA

Acum ceva vreme vă prezentam pe TimeTV un teaser al reclamei Mercedes pentru SuperBowl-ul de anul acesta. Constructorul german de automobile a dezvăluit pe youtube reclama completă, botezată “Suflet”. Singura legătura între teaser şi reclama propriu-zisă este modelul Kate Upton, căreia i se adaugă, într-o distributie presărată cu staruri, Usher, actorul Willem Dafoe şi, evident, Mercedes CLA.

Mercedes CLA SuperBowl

Willem Dafoe joacă rolul diavolului, care îi propune unui tânăr să-şi vândă sufletul pentru un Mercedes CLA. În schimb ar primi toate beneficiile pe care le-ar aduce maşina germană: faimă, fete frumoase, orice şi-ar putea dori. Oferta diavolului pică în momentul în care tânărul vede pe un panou publicitar preţul de bază al unui CLA în Statele Unite.

Finala SuperBowl ediţia XLVII este meciul de fotbal american care decide campioana NFL (Liga Naţională de Fotbal American). Meciul se va desfăşura pe 3 februarie 2013, la Mercedes-Benz Superdome din New Orleans, iar cele două echipe care vor lupta pentru titlu sunt Baltimore Ravens şi San Francisco 49ers.

Există două tipuri de fani ai finalei Super Bowl: cei care se uită la ea pentru fotbalul american şi cei care se uită pentru faimoasele reclame din pauzele publicitare. În mod sigur, pentru unii acest meci dintre San Francisco 49ers şi Baltimore Ravens va fi evenimentul serii, dar pentru 30 de mărci care au cheltuit, fiecare, până la 3,8 milioane de dolari pentru un spot de 30 de secunde pe canalul CBS, această oportunitate de a-şi prezenta produsele este unică.

Social

Arhiva stiri