Salonul auto de la Detroit: prezentare Chevrolet Corvette C7 Stingray

Chevrolet Corvette C7 Stingray 5

Uraaa, a fost prezentată noua generaţie Chevrolet Corvette, un simbol al automobilului sport american. O legendă, o icoană auto pe care îmi este greu să o descriu în cuvinte. Mai bine las pozele şi înşiruirea de caracteristici tehnice să vorbească. În două galerii foto, una de la Salonul Auto de la Detroit, cealaltă cu pozele oficiale.  O vor face mai bine ca orice alt articol.

Chevrolet Corvette C7 Stingray. Motor V8, 6.2L, 450 CP şi 610 NM în versiunea de bază. Acceleraţie de la 0 la 100 km/h în mai puţin de 4 secunde. Z51 Performance Package, recomandat pentru uz pe circuit, vine cu un diferenţial spate controlat electronic cu alunecare limitată, un sistem de răcire integrat pentru frâne, diferenţial şi transmisie, precum şi un pachet aerodinamic care îmbunătăţeşte stabilitatea la viteze ridicate, pentru cei care consideră varianta de bază „slabă”. Sistem de management al motorului care decuplează patru cilindri când nu e nevoie de putere, pentru a reduce consumul şi noxele. Patru ţevi de eşapament poziţionate central în partea de jos a barei de protecţie spate. Cutie de viteze manuală cu 7 rapoarte, cutie automată cu 6 trepte şi 5 moduri de funcţionare. Tradiţional, Corvette este un model targa. Asta înseamnă că partea centrală a acoperişului este detaşabilă, lăsând maşina semi-decapotată. Carbonul este omniprezent, fie în habitaclu, alături de aluminiu şi piele (până şi scaunele au o structură din magneziu), fie la caroserie, unde capota şi acoperişul amovibil sunt produse din fibră de carbon. Şasiul este din aluminiu iar aripile, uşile şi panourile laterale din spate sunt fabricate din materiale compozite. Două ecrane HD în habitaclu: unul cu diagonala de opt inci pentru sistemul multimedia, celălalt, tot de opt inci, înlocuieşte instrumentele de bord clasice. Suspensie Magnetic Ride de ultimă generaţie, jante de 19 ţoli pe faţă, 20 pe spate.

Social

Arhiva stiri